۴ پاسخ

ماهی یه کیلو باید اضاف کنن
یکی ک بچش ۵کیلو بود بدنیا اومد با ما ک ۳کیلو بود تو ۳ماهگی ک یکی نیستن

بستگى به وزن تولد و نوع شيرى كه ميخورن داره
من ديروز واكسن دوماهگيشو زدم
وزن تولد پسرم ٣٥٠٠ بود ديروز ٦٤٠٠
گفت شير خودتو ميخوره خوبه ولى اگه شيرخشك ميخورد اين وزن كمه

۸ کیلو ولی هیچی بچه ای رو نمیشه باهم مقایسه کرد

۷و۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان delvin🩷 مامان delvin🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نلین🎀✨ مامان نلین🎀✨ ۵ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی