۱۰ پاسخ

بستگی داره دکترت چی برات نوشته باشه، من کلا شربت نخوردم و آزمایش دوم بعد از یه صبحانه مختصر نون پنیر گردو که با خودم برده بودم ازم گرفت… و چون جوابش اوکی بود واسه قند هیچ آزمایش دیگه ای ندادم

منم دیروز این ازمایش انجام دادم کلا یکبار اون پودر خوردم ولی سه بار خون ازم گرفتن

من امروز رفتم اول ناشتا خون گرفت بعدش شربت گلوکز و داد گفتش بخور ساعت ۱۱ و ۳۰ بیا که ازت دوباره خون بگیرم برا من دو مرحله ای نوشته دکترم

۷۰۰ گرمی یا ۷۰ گرمی ؟!!!شربت ۵۰ و ۷۰ و ۱۰۰ گرم‌مبدن معمولا.۷۰۰ که خیلی زیاده!!

من یکبار شربت خوردم
۳ بار بعدش خون دادم
مال من ۴ مرحله ایی بود

🤦🏻‍♀️😂نه بابا همون ی بار شربت میخورن
درسته منم همونجور بود آزمایشم

نه من یه بار خوردم

نه همه یبار شربت میخورن بعد شربت دوبار خون میدن
یبارم قبل شربت

نه والا منم یه بار خوردم

نه یباره،منم مثل شما بودم

سوال های مرتبط