سونو انومالی اول گفت پسره دومی گفت دختره کدوم باور کنم

۱۳ پاسخ

اولی ان تی هست که صد در صد درست نیست و یه حدس میزنن
دومی که انومالی هست درست هس

من با سلفری فهمیدم جنسیت چیه، بی دردسر، رااااحت

سونو تعیین جنسیت ۱۵ هفته ۵ روز رفتم گفتن پسر سونو انومالی ۲۲ هفته گفتن دختر کدوم باور کنم

قشنگ بگو چ هفته چ سونویی رفتی
ی ان تی داریم ی انومالی
لابه لاش هم بعضیا جنسیت میرن
جا معتبر رفتی یجا رفتی؟

۱۵ هفته ۵ روز رفتم تعیین جنسیت گفتن پسر الان انومالی رفتم گفتن دختر؟

شاید 18 هفته یبار رفته 23یا 24هم رفته
منم دوبار رفتم تو این هفته ها که بالا زدم

اونی ک هفتت بالاتر بوده

یعنی سونو جنسیت امکان اشتباه داره؟

فکر کنم شما قبل انومالی رفتی سونو جنسیت گفته پسره بعد رفتی انومالی گفته دختره اخه از دیشب چندتا تاپیک گزاشتی ولی انومالی درسته

منظورت ان تی هستش؟؟

منظورت از انومالی اول ان تی گلم؟!

انومالی رفتی گفته دختره دوباره رفتی گفته پسر؟عکس سونوتو بفرس عکس جنین

مگه دوتا انومالی داریم؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد