باعث فاویسم میشه
عزیزم همه چیز تو جای خودش خوبه که خورده بشه فقط نباید زیاده روی بشه همین
نخوری بهتره ممکنه جنین حساسیت داشته باشه داستان بشه
مامانا اینستا و تلگرام قطع هست
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست
من کانال روبیکا دارم لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم
تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم
هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه
⛔گروه برای مادر ها هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
نه بابا اگه سابقه فاویسم ندارین بخور من گونی گونی میخوردم سر بچه اولم سر اینم همینطور اصلا بدون باقلا من میمیرم
همه چی در حد معمولی بخور من باقالی پلو زیاد درست میکنم
میگن نخورین بهتره باقلی چون حساسیت زا هست اب هویج جگر بخاطرویتامین aزیادش نباید خورد
من چن سری باقالی پلو درست کردم خوردم فک نکنم مشکلی پیش بیاد
کمخونی داری نخور نداری بخور یکم اشکال ندارد منم تو بارداری میخورم میگن خوبم هست
آره نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.