اگر مشکلی نداری، نه ضرر نداره
من پرسیدم از دکتر زنان و دکتر اطفال چرته اگه درجه یک نداشته باشن هیچی نمیشه بخور حالشو ببر منم اینجا خیلی ترسوندن پرسیدم خیالم راحت شد
والا همین دیشب یه بشقاب پر خوردم فکر نکنم ضرری داشته باشه تازه من کم خونی مینور هم دارم😬
گفتن مريضي فابيسم ميگيره بچه من يدونه كوچولو خوردم يبار دلم خواست
من ک چن بار ولی کم خوردم
داخل مطالب خود برنامه گهواره که نوشته مادری که فاویسم نداره موردی نداره و خاصیت هم داره ولی شما مصرف کن اما نه خیلیی.
من گرفتم پاک کردم واسه فریزر ولی نخوردم خودم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.