ازمایشا پسرم کسی سر در میاره

تصویر
۴ پاسخ

اون عدد بالایه که ESRهست مقدارش 27 که خیلی بالاست و نشون میده بدنش خیلی عفونیه

وقتی برایش آزمایش سرما خوردگی نداشت؟
چون اولی تو آزمایش مقدار گلبول سفید هست که تو بدن ایمنی ایجاد می‌کنه و تو عفونت ها مقدارش می‌ره بالا.
دومی مقدار گلبول قرمزه که پایینه و احتمالا دخترتون کم خونی داره که ناشی از فقر اهنه

من آزمایشای خودمونو داخل چت جی پی تی میزم میدیدم الان دیگ نمیشه🤧

من فقط میدونم اون رنگ خاکستریا تو آزمایش منظم نیستن و مشکل دارن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری
مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی
مامان گردو مامان مامان گردو مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی