اون عدد بالایه که ESRهست مقدارش 27 که خیلی بالاست و نشون میده بدنش خیلی عفونیه
وقتی برایش آزمایش سرما خوردگی نداشت؟
چون اولی تو آزمایش مقدار گلبول سفید هست که تو بدن ایمنی ایجاد میکنه و تو عفونت ها مقدارش میره بالا.
دومی مقدار گلبول قرمزه که پایینه و احتمالا دخترتون کم خونی داره که ناشی از فقر اهنه
من آزمایشای خودمونو داخل چت جی پی تی میزم میدیدم الان دیگ نمیشه🤧
من فقط میدونم اون رنگ خاکستریا تو آزمایش منظم نیستن و مشکل دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.