۵ پاسخ

با پوار باز کن بینیشو

قطره سدیم کلراید بزن براش یه کرم هست بی بی کلد اگه داری به لباسش بزن تا راه بینیش باز بشه اگه علائم هاش ببشتر ظد ببرش دکتر

رفلاکس نداره؟

کسی شماره مطب دکتر منجم زاده رو. داره برام بفرسته

قطره کلرور سدیم بریز

سوال های مرتبط