واس سزارین میشه بچه رو ۳۹هفته و ۶روز نگه داشت؟!

۶ پاسخ

دکتر به من گفت من ۵ روز زودتر بچه برمیدارم
زودتر از این ممکنه مشکلی براش پیش بیاد

نظر پزشکت مهمه
پزشک من گفت ۳۸و۴ روز اما من میخوام چهار روز دیرتر به دنیا بیاد باید باهاش صحبت کنم

اگه مشکلی نباشه اره
من دخترمو ۳۹ هفته و ۲ روز زایمان کردم

دکتر من که پیشنهادش همین بود میگفت هرچی بیشتر بمونه بهتره البته اگه هیچ مشکلی نداری

بیشتر اوقات ۳۸هفته و ۵روزه

به نظر پزشک هست

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری