سلام. کسایی که سونوی ان تی انجام دادن میشه بگن جدیدا چند شده هزنیش؟

۱۳ پاسخ

من ۱۲۰۰ سونو ۱۳۰۰ آزمایش

۱۸۰۰

۲۹۰۰ فقط سونو

من رفتم ۲۴۰۰سونو شد ۱۳۰۰آزمایش

من رفتم نیلو

۳ تومن

نزدیکه 1تومن سونوگرافی
1200آزمایش
البته‌ بستگي به جایی که زندگی میکنی هم داره ممکنه کم و بیش متفاوت باشه

من زنگ زدم فعلا ۳۱۰۰

۲/۸۰۰

من با همراه با داپلر و طول سرویکس انجام دادم 2800شد

شد۱۱۷۰

سلام حدود ۹۰۰ ان تی اگه بهت سلفری داده حدود ۸/۸۰۰ هم سلفری

۱/۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وانیا هانیا مامان وانیا هانیا ۵ سالگی
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری