من ۱۲۰۰ سونو ۱۳۰۰ آزمایش
۱۸۰۰
۲۹۰۰ فقط سونو
من رفتم ۲۴۰۰سونو شد ۱۳۰۰آزمایش
من رفتم نیلو
۳ تومن
نزدیکه 1تومن سونوگرافی
1200آزمایش
البته بستگي به جایی که زندگی میکنی هم داره ممکنه کم و بیش متفاوت باشه
من زنگ زدم فعلا ۳۱۰۰
۲/۸۰۰
من با همراه با داپلر و طول سرویکس انجام دادم 2800شد
شد۱۱۷۰
سلام حدود ۹۰۰ ان تی اگه بهت سلفری داده حدود ۸/۸۰۰ هم سلفری
۱/۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.