۴ پاسخ

سلام عزیزم
اینو یه خانمی گذاشته بود، گفته بود رفته بهداشت و اونجا اینو بهش نشون دادن.

تصویر

من اول فرنی دادم بعد سه روز پوره هویج ،سیب زمینی ، کدو حلوایی ، کدو سبز ،سیب ، موز ، و الانم چون تست همشونو گرفتم هربار مخلوط دوتاشو درست میکنم و سوپ هم تازه دو روزه بهش میدم که توش سینه مرغ میزنم تا تست اونم بگیرم ،بعدش سه دوز دیگه میخوام توی سوپش عصاره قلم اضافه کنم

اما‌من طبق تجربه یسری مامان ها و همکارم
با پوره ها شروع کردم و هر کدوم رو ۳ روز تست میگیرم.

۳ روز پوره سیب،
۳ روز فرنی ،
۳ روز پوره هویج،
۳ روز پوره سیب زمینی،
۳ روز پوره موز،
۳ روز پوره مرغ و هویج یا پوره ی مرغ و سیب زمینی.
و...

من فرنی

سوال های مرتبط