روغن زیتون بمال گرم نگش دار ، یا کیسه ابگرم بذار برو زیر پتو ، خیلی بهتر میشه
منم چن روز پیش داشتم اینقد از دردش کلافه شدم رفتم حموم اب گرم گرفتم روش دیگ با پارچه کشی بستم یه استامینوفن ۵۰۰ خوردم تقریبا خوب شد صبحم دیگ کلن خوب شد
باید دوره اشو بگذرونه منم دوهفته اینجور بودم نمیدونم مال بارداری بود چی بود خیلییی درد بدیه
منم افتاده تو دوتا مچام، ضعف میرم از درد
هیچ کاری نمیتونم بکنم
یکم ماساژ و چرب کردن بهترش نمیکنه؟
سعی کن گرم نگهش داری زیادم باهاش کار نکن تو بارداری نمیشه هیچ کاری کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.