عزیزم درد دست و پات خوب شد؟؟؟؟؟تروخدا بگو منم مردم دیگه دوهفتس ول نمیکنه😭
منم تو آزمایشم هیچ ویتامینی کم نداشتم ولی همیشه پا درد دست درد بودم تا شروع کردم خوردن روزی دوتا لیوان شیر با خرما الان راحت شدم و دردم خوب شد
ای همدردیم انقد دادم شوهرام با دوتا پا رو پاهام رفته دیگه حس نداره پام هرکی میبینه باورش نمیشه وزن هشتاد کیلو رو پای لاغر من میره من هیچی نمیگم انگار پامو از تو دهن سگ درآوردن بس که درد میکنه
وگرنه پاها و استخون دنبالچه ام رو انگار شکستن
تنها چیزی ک دردای منو واسه چن ساعت تسکین میده منیزیم
منم پاردرد داشتم وحشتناک
آزمایش دادم فریتین خونم پایین بود قرص فروفروت درمان دردم شد مکنیفورت هم بخور این دوتا منو نجات داد
اگه ویتامین کم نداری بازم لازمه بخوری
من پا دردایه شدیدی داشتم تو هفته های پایین تر اما دکترم بهم کلسیم شور و مولتی ویتامین پرگمام و اهن پرگننسی فرفورت داد خیلی فرق کردم خیلیییییی
من از ۴ ماهگی همین بودم خواب نداشتم اینو ۵ روزه خریدم میشه گفت ۸۰ درصد راحت تر شدم از خودت سایت دی روحه بگیر که فیک نباشه
منزیم میخوری؟روزی ی لیوان شیر میخوری؟ببین من شبا رون پام میگرفت تا پاایین جیغ میزدم از درد روزا هم از درد راه نمیتونستم برم ولی دکتر بهم مگنیفورت داد الان خییییلی بهترم خییلی
فک کنم منیزیم بخوری خوبه البته با دکترت مشورت کن و ورزش بارداری انجام بده
عزیزم منم همین بودم اخرین بار از پا درد دیشب گریه کردم
من از لگن درد و کمر درد دارم میمیرم نه میتونم بشینم نه دراز بکشم داغونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.