۱۱ پاسخ

این یه ماهه زنگ نزدن قراره برم بهداشت معاینم کنن

به من بعد یک ماه زنگ زده اگه مشکلی تو شیر دهی داری بیا کمکت کنیم
اصلا بهش شیشه ندی ک قهر میکنه🤣🤣🤣

حس میکنم فقط بهداشت ماست ک اصلا اهمیت نمیده ۲ ماه یه بار میرم پیششون بزور وارد میکنن سونوهارو نریم خوشحال ترن تاحالام زنگ نزدن 🤣

اره بابا
من بعضی وقتا جواب نمیدم

من نرفتم هنوز

🤣🤣🤣🤣🤣

اره زنگ میزنن

نه به من که کل بارداری رو ۲ بار زنگ زدن🥳

ن بهداشت زنگ نزده
ولی ابجیم دیروز زنگ زده میگ خوبی هنوز هستی میگم اره ،گف باشه پس قط کرد🤣🤣🤣

نه بابا امروز رفتم هیچ کدومشون نبودن دوساعت طول کشید

اره یبار زنگ میزنن رفتی دکتر برای سرگیجه ات چی گفت🤣

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی