🥴 ۲ فقط چربیش بیشتره اونا نمیدونن ۳ اهن و ویتامین بیشتری داره
به نظر من اشتباه میکنند هر کدومش مناسب سن دیگه دکترا بهتر میدونن ک میسازن دیگه وگرنه پس چرا تولید میکنن
سلام نسیم جان خوبی؟گل پسرت خوبه؟
شیردستت رسید؟پسرت خورد؟
چون اشتباه میکنن
مردم برا خودشون تجویز میکنن
یعنی ما از دکتر خیلی بیشتز میدونیم🫤 اگه مقوی تر بود که دکترا همه میکفتن فلان شماره بدین
توی هر بازه زمانی بچه ب ی چیزی نیاز داره
۳ پیدا نمیشه من خیلی گشتم
من همون نان از یک سال به بالا میدم عوض کردم دو دیگه ندادم
از چند ماهگی باید سه بدیم؟ بعد از یکسالگی؟
منم ۲میدم چون تو شهرمون ۳خیلی کم پیدا میشه از ۵تا شاید یکیش ۳باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.