۲ تومن
خوبه
داداشم شرکت نظافتی داره تهران ۸ نفره رو ۲۴۰۰ میگیرن
خوبه به نظرم تا جایی که من قیمت دارم ۳ به بالاس
اینجا نفری ۲۵۰
برای مام 1600 گرفت
اره فک کنم ، تو شهر ما ۸۰۰ الی یه تومن میشورن
نه همینجا همینقد هرنفر 180 میگیرن
خوبه بنظرم منم مبلمو بردم بشوره گفت ۱۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.