۸ پاسخ

۲ تومن

خوبه
داداشم شرکت نظافتی داره تهران ۸ نفره رو ۲۴۰۰ میگیرن

خوبه به نظرم تا جایی که من قیمت دارم ۳ به بالاس

اینجا نفری ۲۵۰

برای مام 1600 گرفت

اره فک کنم ، تو شهر ما ۸۰۰ الی یه تومن میشورن

نه همینجا همینقد هرنفر 180 میگیرن

خوبه بنظرم منم مبلمو بردم بشوره گفت ۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری