۸ پاسخ

فرنی زوده برای ۴ ماه معدش هضم نمیکنه

زیاد دادی فرنی
بله از شربته من خودم یه بار تست کردم ببینم واقعا عوض شده مزه ش دیدم خرابه

من خودم از یه متخصص پرسیدم برای شروع کمکی بهم گفت پایان 6ماه شروع کن بهش کمکی بده چون اگه زودتر شروع کنی برای کمکی بعدا ک بزرگ شد شکم میزنه شکمش افتاده میشه

فرنی باآب درست کردین؟

روی تاریخ گریب میگسچر نوشته تا کی هست ؟؟؟عزیزم بنظر خودت زود بهش فرنی ندادی؟؟؟اخه سنگینه برای نوزاد 4ماهه

بابا زوده برا فرنی اخه

مگه چند وقت از یک ماهش گذشت؟

بخاطر شربته هست به نظرم

سوال های مرتبط