از ته قلبم امیدوارم ی روزی مملکت ما هم درست بشه
از ما ک گذشت حداقل بچه هامون رنگ زندگی راحت و بی دغدغه با آرامش رو ببینن
فعلا ذوق اینو دارن از پاقدم جدیده، یارانه چس تومنشونو زودتر ریختن🤣🤣🤣🤣 هتل هیلتون و درآمداش کجا، یارانه ۳۰۰ تومنی کجا! خدا علاوه بر عقل چشمم نداده به یه عده! حیف از وطن که جولانگه این بی عقلای حقیر گدا شده!
کاش فهم و شعور درک این مسائلو داشتن
کشور تو فقر مطلقه
علمای خودشون گفتن فقربیاد دین میررره
ولی خب چی حالیشونه اخه
نفت ۱۳۰ دلار 🇮🇷🇮🇷🇮🇷✌
اینا دروغه خاهر
همه کشورا گرونی هس
خود امریکا مردمش ناراضی هستند
مشکل ما اینه فکر میکنیم مشکل فقط مال ایرانه
برعکس بو سوز کی بولار دیرلر
آمری کا و ارو پا دا اولان لاری
چوخ دا کف لری ساز دی
ما کافریم نه اونا 😑 خودمون بهم دیگه رحم نمیکنیم
امروز رفتم بازار سیب زمینی کیلو ۱۵۰تومن گوجه ۱۰۰تومن پیاز ۱۲۰تومن تا یه چیزی میشه زود همه چیو گرونن میکنن
یعنی این نرخ براشون نگران کننده شده حالا ما با این تورم باید میمردیم ک
فکرکن همین نگران کنندس براشون
اونوقت ما ۷۵درصدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.