فرزندپروری
#پوشک#مادر#شیرخشک
رفلاکس

تصویر
۸ پاسخ

من قبل عید تو یه هفته ۳ تا مهمونی داشتم و مردم واقعا🥴💔 کاملا درک میکنم

حق داری من قبل عید یبار مهونی دادم ۱۲ نفر بیشتر نبودن پوووره شدم

باح باح به این غذای خوشرنگ
من چقد از مهمونی دادن خوشم میاد اما خونم دوره هیشکی نمیاد😂

به به چه کردی دختر
نزدیک بودی میومدم کمکت حقیقتا آدم خسته میشه حق داری

من اصلا از مهمون شام و نهار خوشم نمیاد نه میرم نه میخوام بیان

منم دقیقا. فقط با این فرق که مهمون های ما ، شام و‌نهار نمیان

ان شاءالله هر چ زودتر آرامش ب کشور برگرده

...........

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی ۲ سالگی