۲۲ پاسخ

اگه بچت خوب بخوابه و کولیک و رفلاکس نداشته باشه و کمک داشته باشی و خودتم هربار بچه خوابید همزمان باهاش بخوابی و کم خوابی نداشته باشی و همسر بادرکی داشته باشی و نزاری بقیه تو بچه داریت دخالت کنن و ...
بعد زایمان بهتره
ولی خب جفتش سختیای خودشو داره

بستگی به خودت داره ولی بنظر من بارداری استرسش خیلی بیشتره
بعد از زایمان بچه جلو چشمته..خیالت از سلامتش راحته
بله شب بیداری داره گریه داره ..... ولی خب مادر بودن زحمت داره دگ

از لحاظ شرایط روحی واقعا بعد زایمان سخت تر بود برام

بعدزایمان

بعد از زایمان

هردوش سخته بعدزایمان که خیلی سخته خواب نداری خوراک نداری بچه همش گریه می‌کنه خودتم دلت میخواد گریه کنی مخصوصا اگه کسی خونتون باشه هول میشی 😭😂تا یک سالگی سخته

بارداری خیلی بده

حاملگی

بعد زایمان😑😑😑

بارداری بنظرم

بعدش صددرصد بارداری که سختی نداره🫠

حاملگی سختره

بعد زایمان😮‍💨😮‍💨

فعلا باردارم میگم بارداری سخته
اگه کمکی داشته باشی احتمالا بعد زایمان برات بهتر باشه
چون بارداری تک تنها داری با مشکلات مبارزه میکنی ولی بعدش حداقل چند نفر دیگه هم درگیر میشن😁
اگه کمکی نداشته باشی باید دوران بارداری رو ببوسی

بعد زایمان
واقعا بچه داری سخته تا ۲ساله بشه و یکم از آب و گل در بیاد

بارداری خیلی سخته اصلا بعد زایمان ادم بغلش که میگیره همه خستگیش میره . بعد زایمان خیلی راحتتره

من فک میکنم بچه داری سخت باشه تا بخوایم به روتین بچه داری عادت کنیم طول میکشه
قلقش رو پیدا کنیم بدونیم چشه

بعدزایمان

من که میگم بدنیا بیاد بهتره ولی از جایی هم میترسم نتونم مامان خوبی باشم واسه نی نیم خیلی نگرانم که نتونم ازش خوب مراقبت کنم خدا خدش توانایی بهم بده بتونم نی نیم رو خوب بزرگ کنم

بعد از زایمان میگی نمیشه برگردی همونجا که بودی!

من از ساعت دو صبح تا الان بیدارم بچم اصن خواب نداره روانی شدم رسما

بچه داری و زایمان🥲
شیرین ولی سخت و پرچالش

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد