کسی از این شربت استفاده کرده واسه نینیش

تصویر
۶ پاسخ

من میدم به پسرم خوبه

این مارک نه ولی نعوزینک و زینک کید دادم بهش

بعله من برا اشتهاش میدادم خوب بود

بله من به دخترم دادم چندسال پیش،هم رشد موهاش خوب شد وپرپشت،هم اشتهاش زیاد شد

اره من دادم بدی نبود ولی زیادم تاثیرنداشت الان یکیه دکتربراش نوشته هم براموهاش هم اشتهاش بنظرم چشمش نزنم غذاخوردنش بهترشده نه اینکه کامل غذاشو بخوره ولی حداقل نمیخوام بیوفتم دنبالش میشینه سرسفره میخوره قشنگ

من میدم یکی دوهفتس

سوال های مرتبط

مامان پارساودُرسـا مامان پارساودُرسـا ۲ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی