کسی از این شربت استفاده کرده ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

نصف وزنش به سی سی

برای چی خوبه؟؟

ارهههه

آره شربت خوبیه
یه 4تا بده
من به13کیلو5تا میدادم

وزن ۱۱ ۳۰۰ چند سی سی بدم

سوال های مرتبط

مامان پارساودُرسـا مامان پارساودُرسـا ۲ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی