۸ پاسخ

بنظرم ذاتی یه بچه ای از اول زیاد گریه می‌کنه یه بچه ای کم

بنظرم احترام گذاشتن ب بچه ، خوش رفتاری کردن باهاش و با حوصله وقت گذاشتن براش خیلی می‌تونه تاثیر داشته باشه 🥰

با بچه که با آرامش رفتار کنیم و صبور باشیم اون هم آرومه
مثلا بچه من بغل مامانم و پدرشوهرم خیلی آرومه، باهاشون بازی میکنه ، چون اونا باهاش خیلی با آرامش و ملایمت رفتار میکنن

اما مادرشوهرم اصلا خوب رفتار نمیکنه، هر بار بچم گریه میکنه بهش میگه واااای دوباره که صدا کردی چته! بچه این چیزارو میفهمه، هر بار مادرشوهرمو میبینه بی قراری میکنه


از این فهمیدم که واقعا رفتار ما تاثیر داره

ارثی و ژنتیکیه اروم بودن

بگین منم بدونم😂😂😂😂

به منم بگید

راز نداره بعضیا آرومن بعضیا نه

فهمیدی به من بگو

سوال های مرتبط

مامان تو دلی
🩵🩷 مامان تو دلی 🩵🩷 ۱۲ ماهگی