۱۳ پاسخ

سلام چطوری گفتگو بالا نمیاد برام

حالت بهتره؟؟

منم محلی دوس دارم سر مهراد خیلی میخوردم الان پیدا نمیکنم
اونجا کیلو چنده؟

ن اگ حساسیت خاصی نداری بذار ی کوچولو بجوشه با شعله کم بعدش بخور منم عاشق شیرم هر روز میجوشونم میخورم

من شنیدم کلا چیزای محلی نخورین.

لبنیات محلی خوب نیس توبارداری .دکتر گفت فقط پاستوریزه

من از شیر بدم میاد
ولی میگن شیر محلی نباید بخوری

حداقل ۲۰ دقیقه باید بجوشه ! چون دردسر داره همون پاستوریزه بهتره

من خوردم تاحالا یکی دوبار ولی میکن پاستوریزه باشه برا ویروس واینا

حداقل۲۰دقیقه باید بجوشه شیر محلی باشه

پاستو باید باشه

منکه میخورم..یعنی اینا ام مهمه تو بارداری؟؟

باید پاستوریزه بخوری

سوال های مرتبط