دیگ نباید امپول بزنی من اینجوری شده بودم دکترم گفت خطرداره قطع کن بجاش یه مدت روزی ۳تا شیاف میزاشتم الان کردم دوتا.تازه جاشم بعد یه ماه هنوز درد داره و یجوری شل شده
روش کمپرس گرم بذار اتفاقا! سرد نذاری همونجا جمع میشه جذب نمیشه
یعنی آمپول پروژسترون روندش همین و خیلییی دردناک به دکترت بگو شیاف جایگزینش کنه
مگ آمپول باز میزنی دکتر من قط کرد
ضرر نداره نگران نباش اما کیسه آب سرد یا یخ بزار
وااای دقیقا منم اینجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.