۶ پاسخ

مولتی با چه طعمی بهش میدی شاید طعمشو دوست نداره من به پسرم فکر کنم دوهفته یا سه هفته که بود دادم ADکه میخورد شکمش کار نمیکرد مولتی ویتامین viva kids دادم با طعم پرتقال قشنگ میخوره البته دکتر تجویز کرد

دقیقا پسر منم همینه مولتی هیچ نمیخوره تفش میکنه

دختر منم چون کولیک داشت این قهره ها بهش نمیساخت قطرش عوض کردم خوب شد

بزار گشنه باشه بهش بده واز گوشه دهنش بهش بده بزارش گوشه زبونش

دختر منم همین طوری بود از ۴ ماهگی دیگه بهش کمکی شروع کردم خوب شد

بچه ۳ماهع مگع مولتی ویتامین میدن

سوال های مرتبط