علائم سرماخوردگی این نی نی کوچولوها چیه؟؟؟؟۸

۳ پاسخ

آبریزش بینی ، چشم متورم و قرمز، عطسه زیاد، سرفه زیاد، کیپ شدن بینی، عطسه هم که بکنه کلی دماغ میاد بیرون
بخاطر گلو درد هم نمیتونن خوب شیر بخورن، یا کم میخورن یا میپره تو گلوشون همش، سینه و شیشه روهم نمیگیرن و گریه میکنن.

منم این سوال رو دارم

آبریزش بینی
سرفه

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی