فرقی نداره ما به برنج میزنیم
بله میزنن که دوغ یا ماست نبره
ما هم میزنیم اصلا بو نمیده
من یه زرده تخم مرغ میزنم خیلی خوب میشه بو زهم هم نمیده
تخم مرغو به ماست میزنن که ماست نبره
تخمممرغو قشنگ با ماست هم بزن بعد از صافی رد کن و بعدشم سبزی و برنج و اب بریز و بذار رو گاز که بجوشه و مدام هم بزن که ماستت نبره و صاف و یکدست باشه
اره ماهممیزنیمتا ماست نبره
نهه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.