من دختر خیلی دوست دارم 🥲❤️

۱۱ پاسخ

منممم❤️

منوشوهرمم دختردوست داریم ولی انگاربعد۹ هنوزخدامارولایق نمیدونه بهمون بده😔

منم انقد دوست دارم ک الان شب و روزم شده گریه و استرس ک دختر باشه هرکیم میبینتم میگه پسره بچت نه اینکه پسر بد باشه نه ولی من دوست دارم بچم دختر باشه الانم طاقت ندارم می‌خوام برم سونو جنسیت😭😭😩

منم🥹

منمممممممممممممممم

دختر. خوده عشققققه

ایشالا خدا بهت بده من وشوهرمم خیلی دوس داریم ولی باردار نمیشم میشه برام دعاکنی🥲

منم🥲

منم خیلی دوست دارم انشالله ماهم دختر داشته باشیم سال دختره

انشالله هرچی ک دوسداری باشه نی نی با سلامتی بغلش کنی

خدابهت بده الهی

سوال های مرتبط

مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری