یعنی کسی حلیم بلد نیس

۷ پاسخ

گندم و ۷/۸ ساعت بزار خیس بخوره
بعد بزار ۱/۲ ساعت کامل بدره و لعاب بده
همزمان گوشت گوسفندی مرغ بوقلمون هرچی میخوای و جدا بزار با دارچین و پیاز بپزه
بعد با گوشت کوب گوشت و بکوب تا کشسانی بیشتر بده

اون گندم ها هم ک پخت از آبکش فلزی رد کن زیر ی ظرف بزار ک عصارش بریزه تو
تند تند با گوشت کوب بزن پوستش میمونه تو آب کش عصارش می‌ریزه تو طرف با گوشت قاطی کن بعد با کره بزار ۱۵ مین دم بکشه بعد حالا طبق ذائقه نمک یا شکر بزن

من دستور راحتی بلدم اگه هنوز میخای که برات بگم

ي ليوان بلغور رو پاك كن بشور خيس كن از شب قبل .فرداش بريز تو مخلوط كن بذار رو گاز با آب وكمي روغن و ي تيكه مرغ و نمك ... گهگاهي هم بزن ته نگيره وقتي پخت مرغ رو ريش ريش كن توش و بذا جا بيفته حسابي
با شكر و دارچين نوش جان كن
واسه سه نفره اين مقدار

من توشیشه بابوقلمون یاگوشت درست میکنم اخرش بایکم شیر باگوشت کوب ‌امل میکس میکنم باکنجدوشیره انگور

برات گفتم تو تایپیک قبلت

برای بچه؟! من گندم رو از شب خیس میکنم براش بعد فرداش میریزم قابلمه با مرغ و کمی دارچین و کمی پیاز و کره بپزه کامل بعدش میکس میکنم براش و تمام ..

بگم یا گرفتی دستور ؟؟

سوال های مرتبط

مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی