شماهم مثل من نینیتون اسم نداره؟😪

تصویر
۱۰ پاسخ

بله اسم ندارع هنوز 🫠

دقیقا شوهرم اسم گذاشته فقط اون صداش میکنه😂🤕من قبول ندارم

از دو سه سال قبل انتخاب کردیم و اصلا عوض نشده نظرمون🥰

آره هنوز اسم انتخاب نکردیم

منممممم نی نی فعلا صداش میزنیم😂😅

باید دیگه چهارماهگی با اسم صداش بزنی

من پیج انتخاب اسم دارم

150کا☺️


خواستین کمک کنم

انرژی اسم هم چک میکنم

اسم انتخاب کردیم اما صد در صد نیست ☹️

من خودم اسم لیا رو انتخاب کردم ولی شوهرم میگه عجله نکن 🫤

من قبل این که باردار بشم دوتا اسم انتخاب کردم یدونه دختر یدونه پسر🥹نینی شما چیه

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری