بله اسم ندارع هنوز 🫠
دقیقا شوهرم اسم گذاشته فقط اون صداش میکنه😂🤕من قبول ندارم
از دو سه سال قبل انتخاب کردیم و اصلا عوض نشده نظرمون🥰
آره هنوز اسم انتخاب نکردیم
منممممم نی نی فعلا صداش میزنیم😂😅
باید دیگه چهارماهگی با اسم صداش بزنی
من پیج انتخاب اسم دارم
150کا☺️
خواستین کمک کنم
انرژی اسم هم چک میکنم
اسم انتخاب کردیم اما صد در صد نیست ☹️
من خودم اسم لیا رو انتخاب کردم ولی شوهرم میگه عجله نکن 🫤
من قبل این که باردار بشم دوتا اسم انتخاب کردم یدونه دختر یدونه پسر🥹نینی شما چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.