شماهم توبارداری همش خسته و بی حالید یا زرنگ شدید؟!نینیتون چیه؟😁

۱۰ پاسخ

من دلم میخاد بزنم خونه رو از اول بکوبم بسازم
اما استراحتم دکترم نمیزاره و این خیلی بده چون اصلن روزا نمیگذره

منکه کلا با قبل بارداریم فرقی نکردم . همچنان سرحالم . انصافا بارداری آرومی داشتم نه تهوعی نه چیزی .

تنبل شدید خخخ احتمال دختردادن

منم از اولش خسته و بی حالم و همش دلم میخواد بخوابم در کنارش تهوع و استفراغ و سرگیجه و گیجی و جنسیتش رو هنوز نمیدونم🙂🙃

ببين انرژيم عين قبله شايد يكمممم تغير كرده خسته ترم اما از لحاظ ذهني خنگگگ شدم يهو خشك ميشم اصلا انگار حافظمم شبيه ماهي شده🌝

تنبل تنبلا شدم🥲 پسره

تنبلم پسره

من از همین هفته که تهوعم تموم شده بهترم خداروشکر
تازه تونستم ب کارای خونه برسم

بی حال ترین پسر

یروز خستم یروز زرنگم سر دخترمم اینجوری بودم سر پسرمم همینم

سوال های مرتبط

مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری