مامانا دکترای شما تو‌ماه های اول بجز فولیک اسید ویتامین چی داده بود؟

۸ پاسخ

سه ماه اول فولیک اسیدو ویتامین دی
الان دیگه بهم کلسیم مولتی ویتامین اهن ویتامین دی امگا۳داد

از هفته ۱۵ و ۱۶ به بعد ویتامین های بعدی رو میدن

ویتامین د داده با یدوفیولیک. از هفته ۱۳ گفت منیزیم و آهن و این چیزا باید بخورم

همین دوتا بوده

منم فقط فولیک و دی
ویتامینای دیگه گفت از هفته ۱۲ میده

اکتی ناتال

روفولیک پریناتال و مکس بهم داد ویتامین د۳ ولی باید ازمایش بدی طبق اون بهت دارو بدن

فقط فولیک دادن تو هفته ۱۲ ویتامین dو قرص اهن هم اضافه شد

سوال های مرتبط