۳ پاسخ

من با فرنی آرد برنج شروع کردم
یک قاشق آرد برنج یک استکان آب میزارم روشعله هم میزنم سفت که شد بهش شیرخشک آماده میزنم
اگه شیرخودتونو میخوره از اون بزن که رقیق بشه

من با فرنی ارد برنچ

من با حریره بادام شروع کردم

سوال های مرتبط