سلام مامانا غذای کمکی رو با چی شروع کردید ممنون میشم بگید؟

۹ پاسخ

من با فرنی برنج

فرنی

با این لینک داخل روبیکا عضو کانال بشین همچین قشنگ توضیح داده ✨🎈@komaki_koudake_man

من الان بچم نه شیر دارم که بخوره نه شیرخشک چی بدم سیر بشه؟همش دستاش مشته 😥

فرنی ارد برنج یک هفته اس فردا میخوام حریره بدم

حریره بادوم شروع کردم

من فرنی دادم

من با حریره می‌خوام شروع کنم

لعاب برنج بعد حریره و فرنی

سوال های مرتبط