۱۶ پاسخ

از اینا خیلی پیدا میشه از منم میپرسن میگم مهیار
میگن اون اسم قشنگ تر نیس این اسم قشنگ تر نیس؟
خب من این اسمو دوس دارم دیگه

تو که وضعت خوبه من سر اسم پسرم با مادرشوهرم بحثم شد فضولی میکنه میگه بزارین امیرعباس منم جوابش و دادم
حالم ازش بهم میخوره

من دوست نداشتم بگم ولی باز پرسیدن و زدن تو ذوقم..
از نظر اونا علی قدیمیه و آلاء رو هم نمیتونن تلفظ کنند یا که قصدا بد تلفظ میکنند😑

عزیزم اصلا بهش فکر نکن چون خودت اذیت میشی
برا پسر منم همه فامیل اسم گذاشتن روش ولی هر چقدر ازم پرسیدن نگفتم چون میدونم میخوان هزارو یک ایراد بگیرن

من گفتم میخوام بزارم دلوین خواهر شوهرم گفت اسم اون سنجابه نیست تو اون کارتنه؟!!!اون اسمش آلوینه🥴بعد چند دقیقه گفت چی بود؟کلوین؟😂😂😂

ببین کلا همینن به من میگفتن الان اسمای فانتزی اصیل ایرانی اومده اقاااا من اینو دوست دارم عجباااا

وای میبینی🤦🏼‍♀️
عمم‌ اون روز میگفت این چه اسمیه گذاشتی یه اسمی بزار بتونیم تلفظ کنیم گفتم تلفظ کردن شما مهم نیست ک😕
از اونور‌ دخترعموم میگ ببخشید من با اسمایی ک‌توش ز داره مشکل دارم گفتم به جهنم 😁
والا گرفتاریما

اسم پسرم مهراد دقیقا ما هم همین بود بخدااا الان ۴ سالشه خودش میگه من اسمم مهراد نه مهرداد 🫠😂😂😂😂😂

😂😂زیاد بهش فکر نکن خاهر

دقیقا🤙🏻 من اسم پسرمو می‌خوام بزارم سپهراد همه میگن این چه اسمیه انتخاب کردی بعدن پشیمون میشی ،یکی نیس بگه آخه گوه خوریش به هیشکی نیومده 9ماه توشکمت نگه دار یه عالمه دردوسختی بکش واسه اسم بچتم بقیه تصمیم بگیرن

😂😂😂اسم دخترم پناه مادر ‌شوهرم یادش میره میگه دنیا😂😂😂

بنظرم از عمد میگن چون مهراد دیگه خیلی فراوونه چیزی نیست که کسی نشنیده باشه...خب باید نمیگفتی اصلا که چی میخای بزاری که اذیت بشی

منو مسخره میکردن اسم پسرم مهرداد هست واز اسم دخترمو میخوام بزارم ماهورا حتی خانواده خودم مسخره میکنن میگن حورا حورا دلم میخواد بزنم تو دهنشون ولی نمیشه

بنظرم اصلا نگو جز اینکه حالتو بهم بزنن هیچ سودی ندارن ماهم ادم بی سواد و بی شخصیت دور و برمون زیاده😑😑

آره بچه های منم هنوزم بعضیا شون از قصد بد صدا می‌کنن من اهمیت نمی‌دم😒احمقای بیشعور

اسم سختی که نیست🤭

سوال های مرتبط