خوبه بده بهش عزیزم من له میکنم فرنیش خنک که شد قاطی میکنم با یدونه خرما له شده میدم بهش قشنگ سیرش میکنه شیر شبش کمتر شده
ن منم میدادم داخل فرنیش میریختم شیرین میشد دوسداشت
حقیقتش من از دکتر دخترم سوال کردم دکتر گفت از۹ماه مجازه
نه اشکال نداره
نه موز خیلی خاصیت داره
من هفته ای سه چهار بار میریزم تو فرنیش
منم دادم ولی زوده
توی پوشکش یه چیزای شبیه نخ قهوهای درمیاد که نشون میده هنوز نمیتونه کامل هضم کنه
یکمم شکمش سفت شد
بهتره فعلا ندی وگرنه میتونه بخوره
نه خیلیم کار خوبی کردی
نه عزیزم
نه عزیزم اشکالی ندارع
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.