مامانا موز له کردم شاهان نصف موز رو خورد کافیه؟

۳ پاسخ

من شنیدم تا۱سالگی موز ندیم

زیاد نده یبوست میش .. یکی دو حلقه بده

زیاده اگه تازه شروع کردی دوتا حلقه موز کافیه موز خیلی سنگینه

سوال های مرتبط