من ۲۱هفته ۴ روز رفتم برا جفتم وزنش ۴۲۰ بود گفت خوبه
حلیم زیاد بخور
غذاهات پروتئینی باشه مثل گوشت و مرغ و ماهی برنج کنارش خیلی کم باشه
زبون و گوشت کله پاچه هم خوبه اگه فشار نداری
کباب و حلیم میگن خوبه
فرنی.. شیربرنج.. بخور با شکر کم یا عسل یا شیره
بستنی نخور قندت میره بالا نزدیک زایمان بخور
خودتو ببند ب بستنی سنتی🤣🤣البت اگ قند نداری
دکتر بهت چی داد
بستنی هرروز میخورم
پروتئین مصرف کن مثله عدس و تخم مرغ
منم همین بود بهم پودر داد حالا نمیدونم بالاتر رفته وزنش یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.