۱۰ پاسخ

من ۲۱هفته ۴ روز رفتم برا جفتم وزنش ۴۲۰ بود گفت خوبه

حلیم زیاد بخور
غذاهات پروتئینی باشه مثل گوشت و مرغ و ماهی برنج کنارش خیلی کم باشه
زبون و گوشت کله پاچه هم خوبه اگه فشار نداری

کباب و حلیم میگن خوبه

فرنی.. شیربرنج.. بخور با شکر کم یا عسل یا شیره

بستنی نخور قندت میره بالا نزدیک زایمان بخور

خودتو ببند ب بستنی سنتی🤣🤣البت اگ قند نداری

دکتر بهت چی داد

بستنی هرروز میخورم

پروتئین مصرف کن مثله عدس و تخم مرغ

منم همین بود بهم پودر داد حالا نمیدونم بالاتر رفته وزنش یا نه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وسوم بارداری