منم ۱۰ روز واکسنش عقب افتاد هنوز نزدم خداکنه فردا باز باشه بزنن
منکه میبرم دکتر مطبش انجام میده
بهداشت هستش
من دیروز بردم واکسن دوماهگی زدم
فعلا همشون بازن
سنجش سه ماهگی هم هست؟اخه من همون بدو تولد چند روز بعدش بردم شنوایی سنجی کبیمارستان نامه داده بود دیگ چیزی نگفتن ک ببرم
من درمانگاه رفتم شنوایی سنجی داشت..اگه درمانگاه نداشته باشه میتونی مطب خصوصی یکی که شنوایی سنجی داره تو شهرتون بری در نهایت از دکتر بچت بپرس بهت میگه کجای شهرتون بری
من بردم همون بیمارستانی که زایمان کردم
شیفت های اضطراری دارن
ای وای منم باید چند روز دیگه می بردم برا واکسن دو ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.