خانما سه ماهگی باید دخترمو ببرم شنوایی سنجش ؟؟

۹ پاسخ

من پسرمواوایل به دنیااومدبردم شنوایی سنجی گفت شنواییش 100از100عالیه براش نوبت زده واسه اسفندماه که میشه چهارماهگی

من بردم اگه تاحالا نبردی ببر دیچه لازم نیست بعد ببری

نه بابا من هم نمی‌برم می‌شنوه خدارو شکر

من نبردم

هر۶ ماه هست بخای هم ببری باز باید ۶ ماهگیش ببری ن ۳ ماهگی

ن نبایدببری

نه اگه ۱ ماهگی بردی دیگه نیازی نیس

من ک نمیخام ببرم دیه میشنوه دیه😂

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی