من پسرمواوایل به دنیااومدبردم شنوایی سنجی گفت شنواییش 100از100عالیه براش نوبت زده واسه اسفندماه که میشه چهارماهگی
من بردم اگه تاحالا نبردی ببر دیچه لازم نیست بعد ببری
نه بابا من هم نمیبرم میشنوه خدارو شکر
من نبردم
هر۶ ماه هست بخای هم ببری باز باید ۶ ماهگیش ببری ن ۳ ماهگی
ن نبایدببری
نه اگه ۱ ماهگی بردی دیگه نیازی نیس
من ک نمیخام ببرم دیه میشنوه دیه😂
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.