خانما سنجش شنوایی باید 4ماهگی باز ببرم

۴ پاسخ

من موقع تولد که بردم گفتن پایان سه ماهگی ببرمش باز

نه دیگه ما دوبار بردیم یبار یماهگی یبار بعد یماهگی تموم دیه نگفت بیاید خیلی خوب بود

نه.

بمن گفتن ۹ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی
مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی