آتلیه ها بازنیستن تهران ب نظرتون؟؟؟؟
پوشک
آد
شیرخشک

۴ پاسخ

من قبل جنگ وقت گرفته بودم دیرو بهم زنگ زدن گفتن روز های خاصی بازیم میتونید بیایید دیگ منم شهرستانم از یه طرفم میترسم برم 🤣

سلام عزیزم‌من اومد شمال خونه مامانم تهران الان چطوره خیلی میزنن یان

چه دل خجسته ای داری خوشبخالت😂

عزیزم تهران الان آرومه

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان دختر پسرم♥️✨️ مامان دختر پسرم♥️✨️ ۱۲ ماهگی