سلام
مامانا تهران چه خبره؟
پوشک شیرخشک

۸ پاسخ

همه جا
نه فقط تهران
انقدررر گرا دادن حالا حالا میزنن
خدا لعنت کنه تک تک وطن فروشای بی ناموس رو

فکرکنم امشب شب سختی واسه تهرانی هاست😔

کاش تموم بشه زود

وای نزدیک بیست دقیقه جنگنده تو آسمون می‌چرخید و میزد قلبم داشت وای می‌ستاد دخترم خونه ی خواهرم بود پیشم نبود تا حالا اینقدر استرس نکشیده بودم

وای فقط کاش تهران آروم بشه خسته شدم خونه خودم میخام باشم

یاخداااا ک دارن میچرخن الان اینجاهم😐

وای وای مشهدم صدا میاددد خدا بخیر کنه فقط

دارن رنده میکنن نمیدونم چندتا جنگنده تو آسمونه فقط صدای انفجار میاد

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان دختر پسرم♥️✨️ مامان دختر پسرم♥️✨️ ۱۲ ماهگی