عزیزم منم همینجور بودم حتی مزه چایی و نوشابه و شیرینی و هرچی که میخوردم واسم بد میشد و احساس تلخی داشتم یک ماه و نیم بعد زایمانم خوب شد
منم همینطورم
منم اوایل بارداری اینطور بودم هرجی میخوردم بعدش دوباره تلخ میشد باید تحمل کمی عزیزم یکم هفته بالاتر بره خوب میشی
آدامس بجو
به بخور؛ منم اولایل اینطوری بودم بعدش خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.