این آزمایش تروییدمه کسی میدونه بگه چی بچیه؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم در ۳ ماه دوم باید بیاد زیر ۳.
اگر قرص میخوری بیشتر میکنه دوزشو.
به دکترت نشون بده

حتما پیش دکترت برو تیرویید کنترل نشده روی هوش و وزن جنین تاثیر داره

من هرماه دارو مصرف میکنم و هرماه ازمایش میدم عدد تیرویدم ۴بود با دارو اومدروی۲و ۵۴هنچز دکتر میگه بالاست باید تا فروردین استفاده کنم مجدد ازمایش بدم

عزیزم ازمایشت بالاست باید دارو مصرف کنی منم تیرویید دارم باید عدد تیروییدت به۲/۵برسه

تیروئید اومده پایین یه خرده ولی همچنان باید زیر نظر دکتر غدد باشه تیروئید ۳ برای خانم باردار خوب نیست هنوز

آره از ۳نباید بالاتر باشه.کم کاری تیروئیده

مقدار TSH برای خانم باردار تو سه ماهه دوم باید کمتر از ۳ باشه فکر کنم بهتره پزشک متخصص هم ببینه

ازمایشت خوبه عزیزم، مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیدم مامان امیدم هفته هجدهم بارداری
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری