۱۱ پاسخ

من خوردم
تخت بغلیم نخورد و سرشم عین رادار بعد عمل تکون میداد
فردای عمل داشت از سردرد میمرد بیچاره🤦‍♀️

نه بابا سزارین شما نمی‌خواد

کسی ک طبیعی بی درد زایمان میکنن
هم باید بخوره

نه بعد از سزارین که سردرد نشی و اون ماده ی بی حسی سریع تر از بدن خارج بشه

سزارین و طبیعی اونایی که اپیدورالن

یعنی منی که طبیعی هستم نباید بخورم😅😅

سزارین

نه سزارین که اثر بی حسی زودتر از بین بره

خیر زایمان سزارین

خستگی میشوره می‌بره انرژی میده سردرد نمیگیره ادم

ن سزارین

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۴ ماهگی