من خوردم
تخت بغلیم نخورد و سرشم عین رادار بعد عمل تکون میداد
فردای عمل داشت از سردرد میمرد بیچاره🤦♀️
نه بابا سزارین شما نمیخواد
کسی ک طبیعی بی درد زایمان میکنن
هم باید بخوره
نه بعد از سزارین که سردرد نشی و اون ماده ی بی حسی سریع تر از بدن خارج بشه
سزارین و طبیعی اونایی که اپیدورالن
یعنی منی که طبیعی هستم نباید بخورم😅😅
سزارین
نه سزارین که اثر بی حسی زودتر از بین بره
خیر زایمان سزارین
خستگی میشوره میبره انرژی میده سردرد نمیگیره ادم
ن سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.