من همه دلخوشیم برای زایمانم اینه که میتونم نسکافه و شکلات تلخ و چایی بخورم 🥲😅
عزیزم نسکافه ک خودش شیرینه
همه چی میتونی بخوری از وقتی خودشون بگن من شیرینی آبمیوه هر چی بود میخوردم
من الان چایی خیلی کم رنگ میخورم و نسکافه خیلی کم میخورم اونم هر یک ماه یابیشتر
اره میشه
باز من از بوش حالم بد میشه،اصلا نمیتونم بخورم،ولی خیلی دوست دارم😅
بله میتونی ولی شکمت سفت میکنه اذیت میشی
نندازی بهتره
نبات گرمی نخوری بهتره
با شکر بخور
اره خیلیی خوبه
من الانم نسکافه میخورم چ ایرادی داره ؟؟؟
نبات 😑با نسکافه😑چرا ترکیبی میزنی ؟
برا بیهوشی کاملم باید نسکافه خورد؟ رو شیر اثر نداره؟
بیشترین تاثیر برا سر درد اینه که اصلا سرتو بلند نکنی.من مجبور شدم بیشتر بشینم سردردم اصلا خوب نمیشد حتی نسکافه هم تاثیر نداشت.فقط سرتو بلند نکن حتی رو بالشم نزار.
خودش اونهمه شیرینه نباتمبزنی؟نمیتونی بخوری کحالتو بد میکنه
مگه بدونقندشوبگیری اینکار کنی
نسکافه ۲در۱ باید بگیری
که یکم تلخ تر باشه
شکلات تلخ
آره من مینداختم بخاطر نفخش
مزه سگ میده که
نبات یبوست میکنه شکر بریز
اره عزیزم
چرا نشه؟
نسکافه برای چی خوبه بعد سزارین؟
اره چایی عسل هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.