۴ پاسخ

عزیزم اگه بعد که میبرنت توی بخش زیر سرت متکا نذاری وسرتو هی بلند نکنی سردرد نمیشی منم نمیدونستم پرستار به همراهم گفت تاچندساعت چیزی زیرسرش نذار خداروشکر سردردی هم نشدم

من سر درد نداشتم البته رعایتم کردم از بعدی ک اجازه دادن میتونی برو نسکافه

بعد سزارین هشت ساعت بعدش خودشون میگن چایی و خرما بخور بعد اون یه نسکافه ای قهوه ای چیزی بخور و ادامسم میگن تاثیر داره کافیینه دیگه هرچی بخوری دردت کمتره

همه سر درد ندارن ک ،اگ سرتو تکون ندی سر درد نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد