چقدر بعد از بی حسی سزاریان باید بخوریم

۵ پاسخ

من ۱۲ساعت بعدسز سوند کشیدن گفتن برم دسشویی وباخوردن یه کم اب وخرما شروع کردم

بعد از ٨ ساعت شروع ميكني به مايعات خوردن.

من ۱۲ ساعت نذاستن

۸ساعت

تا دستشویی نرفتی و دفع نداشته باشی اجازه نمیدن چیزی بخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد