۹ پاسخ

نبابا اصلا چیز خاصی نیست.نگران نباش

دردنداره من سزارینی نیستم ولی خواهرموبردم بخیه هاشوکشیدن گفت اصلا درد نداره

نه اصلاااااا درد نداره

من امروز بخیه هامو کشیدم، اصلا متوجه نشدم
ولی راحت شدم

نه اصلا درد نداره

اصلا درد نداره

نه اصلا متوجه نمیشی خیالت راحت

مثل اب خوردنه

نه عزيزم اصلا متوجه نميشي

سوال های مرتبط

مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان پسته❤️ مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان کارن کوچولو🩵🥹 مامان کارن کوچولو🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی